SCANDI ADVENTURES PART 2: STAVANGER & PREIKESTOLEN

Så er der endnu en billedstorm, denne gang fra den bedste del af vores dage i Norge, nemlig vores tur op til Preikestolen.
Fra Bergen tog vi til Stavanger, hvilket betød 5 timer bjergkørsel i bus samt to færgeture. Da vi ankom til Stavanger nåede vi lige at se en smule af byen, før det stod på endnu en færge- og bustur, før vi havde nået til Preikestolen Mountain Lodge, hvor vi skulle overnatte, og som er det nærmeste man kan komme til Preikestolen med bil. Uden tvivl det hyggeligste hostel, jeg nogensinde har oplevet, og med den mest fantastiske udsigt (og restaurant). Om morgenen den næste dag fik vi den lækreste morgenmad, samt smurt en madpakke, som vi tog med os på den 3 timer lange vandretur, der ventede os (guidebøgerne anbefaler at man bruger 4 timer, men vi havde en bus vi skulle nå :P ). Helt sikkert et af de hårdeste ture, jeg har været på (og jeg var spejder i knap 10 år som barn), som både bød på klippevandring, sne, mudder, og mindre vandhuller der skulle krydses. Men hold nu op, hvor var det virkelig hele besværet værd! Jeg vil lade billederne tale for sig selv:

Camilla

Hej, jeg er Camilla - udlandsdansker, makeupsamler og rejsefanatiker

4 kommentarer:

1. Hvor ser det bare smukt ud <3

SvarSlet
  2. Hold nu op nogle vilde billeder! Er helt vildt med billede nr 9 med spejlingen i søen! Håber sådan vi selv kommer til at tage sådan nogle billeder somewhere in the world når vi tager afsted igen. Vi har for få af den slags :P

Svar
    1. Det var så fantastisk, og så uvirkeligt! Mon ikke I støder på et sted eller to på jeres tur, hvor I kan komme til at se det (: